-->

Saturday 5 January 2013

PROGRAM TAUTAN BALAS MAAHAD PONTIAN


Jika sekali kita menjejakkan kaki ke dalam gelanggang Gayong bermakna kita sudah mampu mempunyai hubungan dengan gelanggang lain.  Begitulah hubungan gelanggang UiTM JB dengan gelanggang Sekolah Maahad Pontian.  Program Tautan Balas Maahad Pontian ini sebagai latihan dan lawatan balas Sekolah Maahad Pontian yang sudi datang ke Gelanggang UiTMJB.  Seramai 40 orang peserta PSSGM UiTMJB menyertai aktiviti ini pada hari Khamis ( 28 Jun 2012 )

Antara ahli - ahli PSSGM yang terlibat menjayakan majlis Di dewan As`salam Sekolah Maahad Pontian  


Kami sempat menghadiri usrah dan bacaan yassin bersama - sama pelajar Maahad Pontian pada malam itu sebelum turun menjalani latihan 




Memberi tumpuan ketika gurulatih menyampaikan ilmu - ilmu yang berguna dalam dunia persilatan 



Pelajar - pelajar Maahad Pontian UiTM Johor Bahru bergambar selepas habis latihan gelanggang bersama

Pssgm UiTM JB menyerahkan cenderahati kepada pihak Maahad Pontian

 Penyerahan cenderahati oleh Ustaz Mohd Fathi kepada UiTM JB sebagai tanda penghargaan.

Ribuan terima kasih diatas kejasama gurulatih Ustaz Mohd Fathi bin Haji Salam dan pelajar - pelajar Sekolah Maahad Pontian.

Jutaan terima kasih atas sumbangan tenaga dan bantuan oleh pelajar - pelajar Maahad Pontian dalam memberi layanan dan kerjasama ketika kunjungan kami.Semoga objektif utama untuk melibatkan mahasiswa secara aktif dalam berpesatuan berjaya disemai sekaligus menjaga hubungan dengan masyarakat sekeliling khususnya.

No comments:

Post a Comment